Selvaag Eiendom Displax Oqtopus Kunde Case
Når Selvaag Bolig flyttet sitt kontor i Oslo hadde de et sterkt ønske om at deres salgskontor skulle bli mer offentlig eksponert. Ambisjonen var en nyskapende plass der folk som søker nye boliger kunne besøke. Expology utviklet et interaktiv salgs verktøy for å bidra til å øke salgs aktiviteter og bidro også med merkevarebygging av de nye anleggene. Her kan besøkende bla igjennom salgs prospekter på to stk. Displax Oqtopus multitouch bord og «kaste»visningen opp på en storskjerm på veggen. Dette er en ny og spennende måte og vise og inter agere med prospekter på. Man kan f.eks skyve/kaste bilder eller en video fra prospektet opp på veggen i storformat for å få bedre innlevelse og opplevelse av eiendommen.
- Displax Skin UltraFit
- 5 millisekunder responstid
- Opptil 40 samtidige touch finger og hansker
- HID (Human Interface Device) virker med flere operativsystemer; HID – Windows, Linux, Mac, Chrome OS, Android
- XTR-Shield Plus, – Det mest avanserte noise filtering system
- Innebygget Intel NUC D54250WYK I5 Mini PC
- Innebygget høyttaler
- Trådløst WiFi (+ fast netttilkobling)
- USB og mini HDMI
Displax Skin UltraFit
Denne touch folien som også benyttes i Multi touch bordene kan brukes til touch terminaler, på eksponeringsflater og vinduer. Folien fungerer gjennom opptil 15mm glass og er utstyrt med XTR-Shield Plus, – dagens mest avanserte støy filtrerings teknologi.